NYHET: ONH tilbyr nå bachelor i økonomi og administrasjon (Foto: Getty Images)

Nå kan du ta en bachelor i økonomi og administrasjon ved Oslo Nye Høyskole

Fra høsten 2021 står bachelor i økonomi og administrasjon i porteføljen til Oslo Nye Høyskole. Det er første gang høyskolen tilbyr et bachelorprogram innen dette fagområdet.

Publisert i Nyheter Fredag 2. juli, 2021 - 15:25 | sist oppdatert Mandag 28. februar, 2022 - 13:04

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Bachelorgraden i økonomi og administrasjon er et tverrfaglig studium som byr på mange spennende jobbmuligheter etter endt utdanning. Du får innsikt i områder som forretningsliv, organisasjon og ledelse, økonomi og finans.

Studiet tilbys på nett, og gir mulighet for spesialiseringsemner, internship og utveksling. Graden er også enkel å bygge videre på. Det kan for eksempel være det første steget mot en siviløkonomtittel, og du kvalifiseres også til andre studier innen økonomi, administrasjon og ledelse.

Bacheloren i økonomi og administrasjon introduserer deg for næringsliv, økonomi og forretningsvirksomhet. Her lærer du alt det grunnleggende du trenger for å forstå hvordan økonomi fungerer i Norge og utlandet, hvilke forretnings- og markedsstrategier bedrifter benytter og hvordan ledere skaper verdi i næringslivet.
Fredrik Harboe - høyskolelektor på Oslo Nye Høyskole

En bachelorgrad i økonomi og administrasjon passer også fint for deg som ønsker å videreutdanne deg eller støtte opp arbeidserfaring med en akademisk utdanning.

Les mer om bachelor i økonomi og administrasjon her