banner til arrangementet kalt digital spørretime ved oslo nye høyskole

Velkommen til digital spørretime for studenter på campus

Skal du begynne på studier på ONH til høsten, vurdere du å søke på studier hos oss eller er du nysgjerrig på studielivet på høyskolen? Da burde du bli med på digital spørretime og få svar på alt du lurer på om hvordan det er å være student på Oslo Nye Høyskole!

Onsdag 31. juli kl. 12:00 vil våre dyktige studierådgivere svare på spørsmål om studielivet på campus, opptakskrav, Lånekassen, læringsplattformen Qybele og mye mer. Det vil ikke være fokus på det faglig innholdet i studiene i løpet av denne spørretimen.

Bli med på Zoom
Du trenger ikke Zoom-appen for å delta. Bare klikk på knappen og bli med via nettleseren din.

Du kan også sende inn egne spørsmål på forhånd av spørretimen, eller underveis. Dette gjør du via nettstedet Mentimeter ved å klikke på knappen under. Bruk koden 3688 6773
Spørsmålene du sender inn er anonyme.

Send inn dine spørsmål her

Det er ingen krav om at du må delta aktivt i spørretimen – du kan også bare lytte med dersom du ønsker det.

Velkommen skal du være!