Årets medstudent 2024 er kåret, og det ble Torine Petrikke Løkken Lianes som vant. Foto: privat

Årets medstudent 2024

Avstemmingen er avsluttet, og vi er stolte av å kunngjøre vinneren av prisen for Årets Medstudent 2024!

Publisert i Nyheter Mandag 10. juni, 2024 - 11:31 | sist oppdatert Mandag 10. juni, 2024 - 11:37

Årets medstudent er en positiv og sprudlende person, beskrevet av sine medstudenter som "solskinn i menneskeform". Hun bidrar aktivt både i sitt eget klassemiljø og i det sosiale miljøet på høyskolen.

Det er med stor glede vi presenterer Torine Petrikke Løkken Lianes som Årets Medstudent 2024!

Torine er en engasjert student som deltar aktivt i høyskolens sosialkomité og er arrangementsansvarlig i årets fadderstyre.

Her er noen av uttalelsene fra nominasjonene:

«Hun sier alltid hei til alle, inkluderer og hjelper den som trenger det. Hun har alltid tid til en kjapp prat og setter andre foran seg selv. Hun tar med kake til skolen og får frem et smil hos alle. Torine bidrar til et bedre klassemiljø og gjør det mindre skummelt å stille spørsmål i timen.»

«Verdens hyggeligste, og får alle rundt seg til å føle seg velkommen. Hun bidrar mye til skolens sosiale arrangementer og er generelt en super person!»

Vi på ONH ser og verdsetter all innsatsen Torine legger inn for at hennes medstudenter skal ha det bra, og derfor mener vi at Torine er en verdig vinner!

Gratulerer så mye, Torine!