kvinnelig student foran pc med notatbok og kaffekopp

Hvorfor være nettstudent på Oslo Nye Høyskole?

Som nettstudent vet du allerede at du får muligheten til å studere på nett! Men hva er egentlig spesielt ved nettstudiene hos oss?

Personlig veiledning

Fagveiledning

Som nettstudent er det kort vei til våre dyktige fagansatte og du får personlig veiledning gjennom hele studieløpet ditt. Via læringsplattformen vil du ha enkel og rask tilgang til faglige veiledningsteam som gir deg de beste forutsetningene for å lykkes med studiene. Fagteamet kan blant annet hjelpe deg med å forstå deler av faget du synes er vanskelig, eller gi deg tips til hvordan du kan besvare arbeidskrav.

Studieveiledning

I tillegg til fagveiledning får du din helt egen studentrådgiver som følger deg gjennom studieløpet. Studentrådgiver kan enkelt kontaktes og stiller gladelig opp med råd og hjelp. For eksempel hvis du ønsker å endre på studieløpet ditt, trenger ekstra motivasjon eller har behov for å slå av en prat.

Karriererådgivning

Dersom du ønsker tips til veien videre, enten det gjelder videre studieløp eller karrierevalg, kan du enkelt booke et digitalt møte med karriererådgiver. Karrieretjenestene er til for at du skal kunne ta gode valg underveis i studietiden, sette deg mål og finne din vei inn i arbeidslivet.

Fleksibilitet

Som nettstudent kan du studere når og hvor du vil. Gjennom læringsplattformen Qybele får du tilgang til et bredt spekter av forelesninger, tekster, videoer og annet materiell som er designet for å gi deg den beste studieopplevelsen. Alle læringsressurser er tilgengelig fra semesterstart slik at du kan tilpasse studiene etter egen livssituasjon. Hos oss kan du blant annet velge mellom enkeltemner, årsstudium, bachelor eller master.

Høy kvalitet

Våre nettstudier er av høy faglig kvalitet og gjør deg klar for arbeidslivet. Kvalitet i utdanning er vår høyeste prioritet, og læringsplattformen Qybele rangeres som den beste i Norge. Plattformen er skreddersydd for å gi deg den beste brukeropplevelsen og er i stadig utvikling.

Lurer du fortsatt på om du vil bli nettstudent? Se mer her!