Podkaster laget av Oslo Nye Høyskole

Publisert i Karriereklar Mandag 30. november, 2020 - 22:45 | sist oppdatert Torsdag 9. november, 2023 - 15:03

logoen til karriereklar-podkasten

Karriereklar

Karriereklar er en podkast om utdanning og jobb og sånn. Podkasten er for deg som vil studere, er student, eller som er på vei inn i arbeidslivet - og som ønsker å lære mer om hvordan du kan håndtere de store spørsmålene, valgene og utfordringene du møter i din karriere.

Lytt og se episodeoversikt her →

hva skjer med verden podcast

Hva skjer med verden?

Denne podkasten er for deg som er interessert i det som rører på seg innen internasjonal politikk, krig og fred (og alt røret midt imellom). Med Bjørnar Østby, Nik Brandal og resten av fagstaben ved institutt for statsvitenskap og internasjonale relasjoner ved Oslo Nye Høyskole.

logo psykt interessant

Psykt interessant

Er du nysgjerrig på hvorfor folk tenker, handler og føler som de gjør? I Oslo Nye Høyskole sin podkast "Psykt interessant", tar høyskolelektorene Mette, Silje, Ella og Anni deg med inn i psykologiens verden! Annenhver mandag slippes nye episoder med ulike temaer innen psykologi.

podcaster oslo nye høyskole

Andre podkaster ONH har tatt del av

Her finner du andre podkaster forelesere ved Oslo Nye Høyskole har bidratt i.