Banner til karriereuka

Karriereuka på Oslo Nye Høyskole

Hvert år arrangeres Karriereuka på ONH. Vi byr på en hel uke med spennende og arbeidslivsrelevante arrangementer for at du skal bli (enda mer) karriereklar!

Karriereuka er for studenter og alumni ved ONH. Hver vår samler vi inspirerende aktører til en hel uke spekket med karriereinspirasjon. Uken er et morsomt og populært tilskudd i studiehverdagen.

Målet med Karriereuka er å ruste deg til livet etter studiene hos oss, og bidra til at du blir klokere på:

• Muligheter i arbeidslivet
  • Mastermuligheter
  • Jobbsøkerprosessen
  • Nettverksbygging
  • Trender i arbeidsmarkedet

Karriereveileder Maria Gulseth Berge er prosjektleder for Karriereuka, og tar gjerne imot forslag fra studentene. Send en melding til karriere@oslonh.no og fortell hva du ønsker å se på programmet.

Les om Karriereuka 2023 →

Ønsker din bedrift å delta eller bidra på neste års karriereuke?

Ta kontakt med oss på karriere@oslonh.no

Her er noen av virksomhetene som tidligere har deltatt på Karriereuka:

Samlebilde over logoene til virksomheter som har vært med på karriereuka tidligere

Les mer om å bli karriereklar her