Rabatter

Her finner du oversikt over Oslo Nye Høyskoles rabatt-ordninger.

• Tidligere studenter ved Oslo Nye Høyskole
    Tidligere studenter som allerede har oppnådd en bachelorgrad (minst 180 sp) ved Oslo Nye Høyskole kan få 40% reduksjon i studieavgift på nye enkeltemner, årsstudier og bachelorgrader (gjelder ikke lukkede studieprogram).

• Sonans utdanning
    Studenter som tok fag på Sonans Utdanning de siste to semestrene før opptak på studier på Oslo Nye Høyskole for første gang kan få 10% rabatt på studiene (gjelder ikke lukkede studieprogram).

• Olympiatoppen
    Studenter (toppidrettsutøvere) fra Olympiatoppen får 20 % rabatt (gjelder ikke lukkede studieprogram). Det må kunne dokumenteres at du er toppidrettsutøver.

• NISO (Norske Idrettsutøveres Sentralorganisasjon)
    Studenter (toppidrettsutøvere) fra NISO får 20 % rabatt (gjelder ikke lukkede studieprogram). Det må kunne dokumenteres at du er toppidrettsutøver.

Rabattordningene gjelder kun når rabatten oppgis når man søker om studieplass, og dokumentasjon på rabatten sendes inn samtidig som man søker.