bilde av campus lovisenberg hvor oslo nye høyskole holder til

Drop-in veiledning og omvisning hele juli

Har du lyst til å møte en studentambassadør, få hjelp til å velge studier, eller se hvordan høyskolen ser ut? Vi har drop-in veiledning og omvisning mandag-fredag mellom kl. 10-14 i hele juli!

Våre flinke studentambassadører sitter klare til å hjelpe deg med ditt studievalg, og sammen kan dere finne ut hvilken retning som passer best for deg.

På drop-in kan du også få omvisning av bygget og få kjenne litt på følelsen av hvordan det er å være student hos oss.

Vi har drop-in

• hver mandag-fredag mellom kl. 10.00-14.00 i hele juli

Har du lurt på…

• Hva du skal studere til høsten?
  • Hvordan studiehverdagen er som campusstudent?
  • Om nettstudier er noe for deg?
  • Hvilke valgemner du kan ta i de ulike gradene?
  • Hva du kan jobbe med etter endt grad?
  • Hvordan du gjør deg klar til arbeidslivet underveis i studiet?

Du kan møte opp ved infosenteret ved hovedinngangen, hvor du møter Torine og Teodor, våre studentambassadører. De gleder seg til å prate med deg!

Hvor ligger Oslo Nye Høyskole?

Vi holder til i Lovisenberggata 13, 0456 Oslo - også kalt Campus Lovisenberg. Høyskolen ligger rett ved St. Hanshaugen, like ved parken.

På samme område finner du blant annet Lovisenberg Diakonale Høgskole (LDH) og Lovisenberg Diakonale Sykehus.

Reis kollektivt

• 37-bussen til Lovisenberg (2 min. gange)
  • 20-bussen til Fayes gate  (5 min. gange)
  • 28-bussen til Fayes gate (5 min. gange)
  • 54-bussen til Arkitekt Rivertz plass (7 min. gange)
  • 34-bussen til Arkitekt Rivertz plass (7 min. gange)

Betalingsparkering finner du på området og i gateparkering rundt høyskolen, men det er meget begrenset med plass. Vi anbefaler å reise kollektivt eller sykle, gå eller ta sparkesykkel.
Det finnes flere bysykkel-stativ noen minutters gange fra høyskolen og du kan leie sparkesykler via apper i hele Oslo!

Spørsmål? Send en epost til hei@oslonh.no

Håper vi ser DEG på Campus Lovisenberg i sommer!

Vet du hva du skal studere eller trenger du hjelp til å velge?

Søk her Bestill studieveiledning