Karriereuka på Oslo Nye Høyskole er i gang!

Bli med på Karriereuka på ONH! Fra 7.-11. mars kan du delta på en rekke spennende arrangementer, både fysiske og digitale. Hør mer om CV-bygging i studietiden, hvordan du kan starte for deg selv, prosjektledelse, hvordan formidle kompetansen din, og bli kjent med relevante arbeidsgivere på Bedriftsdagen. Onsdag 9. mars får du også sjansen til å øve deg på speed intervju!

Publisert i Nyheter Mandag 7. mars, 2022 - 11:37 | sist oppdatert Fredag 3. november, 2023 - 13:43

Gå til Facebook-arrangement

Hvert år arrangerer vi en hel uke med spennende arrangementer som skal gjøre deg (enda mer) karriereklar! Her kan du blant annet møte relevante bedrifter, internasjonale aktører, lære mer om jobbsøkerprosessen og høre fra tidligere studenter om deres karriereløp.

Vi har også fokus på internship, hvordan du kan starte for deg selv, hvilke mastermuligheter du har i utlandet, samt foreningene ved Oslo Nye Høyskole.

Uken er et inspirerende og morsomt tilskudd i studiehverdagen. Deler av den er arrangert av studentene selv, blant annet fra Arbeidslivsutvalget som arrangerer Bedriftsdagen.

Både studenter og alumni er hjertelig velkommen!

Bedrifter du kan møte i år*

forsvaret - logo

flyktninghjelpen - logo